fbpx

Splošni pogoji poslovanja

Home / Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

1, Na splošno

Ti Splošni pogoji poslovanja vključujejo postopek naročevanja, plačila, dostave, reklamacije izdelkov (sadike) ipd., ki so naročeni s strani Naročnika prek spletne strani https://www.plant-garden.si/

Naročnik prevzema odgovornost za točnost in popolnost vnešenih podatkov med procesom naročevanja. Z naročevanjem izdelkov (sadike) s te strani Naročnik sprejema trenuto veljavne Splošne pogoje poslovanja. Prodajalec si pridržujep ravico so spremembe teh Splošnih pogojev poslovanja (pogojev za nakup) in ne prevzema odgovornosti za jezikovne in ostale napake, ki se lahko pojavijo v opisu izdelka.

2. Prodajalec

RASADNIK MILIĆ, d. o. o., Donji Miholjac, Z. Balokovića 7, OIB: 59908662277,  MBS: 030181765, vpisan v register Trgovskega sodišča v Osijeku, Tt-16/8817-4 (Prodajalec), bančni račun odprt pri ERSTE&STEIRMAKRISCHE BANK, d. d, Rijeka, IBAN: HR1724020061100812079, osnovni kapital: 20.000,00 (v celoti vplačan v gotovini), uprava: Dalibor Milić, direktor, e-poštni naslov: [email protected] .

3. Naročnik (kupec)

Naročnik je vsaka poslovno sposobna oseba, ki lahko opravi naročilo prek spletne strani https://www.plant-garden.si/, telefona ali e-pošte.

4. Veljavnost vsebine

Na spletni strani https://www.plant-garden.si/ vedno prizadevamo čim natančneje prikazati opise, fotografije in cene ponujenih izdelkov (sadike). Kljub našemu trudu lahko nastanejo določene manjše napake ali netočnosti oziroma se zgodi, da nekaterih izdelkov (sadike) nimamo v ponudbi.

Rastline (sadike) oziroma njihov videz nikakor ne more biti edinstven in je zato odvisen od letnega časa in pogojev rasti. Vsak izdelek (sadika), ki je prikazan na naših splenih straneh, ima svojo realno fotografijo povprečnega predstavnika, ki prikazuje, kakšen izdelek bo Naročnik dejansko prejel, oziroma fotografijo, ki kaže, kakšna je lahko rastlina, če se jo vzgaja na pravilen način.

5. Dostupnost proizvoda

Dejstvo, da so izdelki (sadike) prikazani na spletni strani https://www.plant-garden.si/, ne pomeni, da se te iste lahko kupi ali da so ti isti dostopni za naročilo in dostavo.

Izdeli, označeni z oznako „Prodano/rezervirano“, niso na voljo za naročanje.

6. Pakiranje izdelkov (sadike)

Glede na to, da so izdelki (sadike), prikazani na spletni strani https://www.plant-garden.si/, zelo občutljivi za prevoz, smo izdelali posebno embalažo, ki poskrbi, da ne pride do poškodb pri prevozu.

Vsi izdelki (sadike) se pakirajo ročno.

Kontejnirane sadike (že posajene v posode) je možno dlje časa hraniti v originalnih posodicah, dokler se ne odločite za sajenje, pogoj za to je seveda redno zalivanje.

7. Cene

Vse cene so prikazane v evrih (EUR). V cene je vštet tudi DDV.

8. Naročevanje in rezervacija

Vsi proizvodi, ponujeni na spletni strani https://www.plant-garden.si/, se naročajo in rezervirajo prek strani https://www.plant-garden.si/ . Postopek iskanja izdelka in pregleda ter urejanja košarice se nahaja na naslednjem e-naslovu: https://www.plant-garden.si/kako-naruciti/.

Izdelki (sadike) se prek spletne strani https://www.plant-garden.si/ naročajo/rezervirajo na naslednji način:

Potem ko ste želene proizvode izbrali v košarico, se vam s klikom na gumb „Preglej košarico“ pokažejo izdelki (sadike), ki ste jih dodali v košarico. S klikom gumba „Naroči“ ali „Rezerviraj“ potrjujete izbrane izdelke in nastavljate del za izpolnjevanje Vaših kontaktnih podatkov, naslova za dostavo in načina plačila (plačilo na transakcijski račun).

Naročilo in rezervacijo potrdite s klikom na gumb „Naročite“ ali „Rezerviraj“.

Potrditev naročila:

Vsako naročilo, ki ga Naročnik odda, se bo smatralo kot ponudba za sklenitev pogodbe, zato bo pogodba sklenjena potem, ko Naročnik po e-pošti prejme „Potrdilo naročila“.

Če določen izdelek ni na voljo, o tem obvestimo Naročnika, ki lahko potem naročilo spremeni ali prekliče.

Če so določeni izdelki na voljo, Vam bomo na Vaš e-naslov poslali „Potrdilo naročila“, s katerim potrjujemo dostopnost naročenih izdelkov (sadike). Šele ko prejmete „Potrdilo naročila“, se bo smatralo, da soglašamo o pomembnih sestavinah pogodbe in s tem bodo nastale medsebojne pravice in obveznosti/dolžnosti.

Potrjevanje rezervacije:

Če je pri določenih proizvodih zapisano, da je možna rezervacija teh za jesen določenega leta in če ste takšno rezervacijo potrdili s klikom na rezerviraj, se kljub temu, da se ime tega e-sporočila nanaša na „Obvestilo o prejemu naročila“, celo naročilo smatra kot rezervacija za jesen v določenem letu, kar je skladno s Splošnimi pogoji poslovanja. Če niso dostopni vsi izdelki, ki ste jih rezervirali, ali če ni dostopen le en izdelek, ki ste ga naročili, Vas bomo o tem obvestili, Vi pa lahko potem rezervacijo spremenite ali prekličete.

Če so naročeni izdelki dostopni, vam bomo po e-pošti poslali „Potrdilo o možnosti rezervacije“, ki je pogojna in ne pomeni, da je s tem nastala naša obveznost dostave artiklov, saj proizvodnja še poteka in je lahko negotova vse do jeseni določenega leta, zato si pridržujemo pravico, da točno in končno dostopnost rezerviranih izdelkov (sadike) potrdimo najpozneje do 30. 11. tistega leta, v katerem so izdelki rezervirani. Šele ko prejmete „Končno potrdilo rezervacije“, lahko smatrate, da soglašamo glede pomembnih sestavin pogodbe in da bodo nastale tako pravice kot dolžnost glede na rezervirane izdelke, kar je skladno s Splošnimi pogoji poslovanja.

Minimalna vrednost naročenih oz. rezerviranih izdelkov (sadike) je 50,00 EUR z DDV ni vključen.Cena dostave znaša 10,00 EUR z DDV vključen, medtem ko je dostava brezplačna za vsa naročila z vrednostjo nad 100,00 EUR z DDV.

9. Plačanje

Izdelke, naročene na spletni stran https://www.plant-garden.si/, lahko plačate neposredno z bančno transakcijo – nakazilom zneska na transakcijski račun. Plačilo za naročene izdelke opravite na naš transakcijski račun šele po tem, ko vam po e-pošti pošljemo „Potrdilo naročila“ oziroma „Potrdilo rezervacije“ in vse podatke, ki so potrebni za vplačilo. Če pri navedenem načinu plačanja na transakcijski račun ne nakažete celotnega zneska v roku 5 dni po dnevu prejema „Potrdila naročila“ oziroma do roka, ki bo naveden v „Končni potrditvi rezervacije“, se smatra, da ste si premislili in odstopili od naročila/rezervacije.

Naročeno blago, za katero je poslano „Potrdilo naročila“ oziroma „Končno potrdilo rezervacije“, pošljemo Naročniku šele potem, ko vplača celoten znesek naročila, ki je večji za morebitne stroške dostave, kar je skladno z odredbami Splošnih pogojev poslovanja.

Če Naročnik ne plača celotnega zneska naročila v roku 15 dni po prejemu „Potrdila naročila“ ali sporočila z naslovom „Končna potrditev rezervacije“, se smatra, da je od naročila odstopil.

10. Dostava

Pakiranje sadik in njihova priprava za pošiljanje potekata tik pred pošiljanjem, da bi čim bolj ohranili svežino sadnik.

Med prevzemanjem paketa Naročnik takoj preveri stanje prejetih sadik, da bi ugotovil morebitne poškodbe. Če so poškodbe prisotne, Naročnik ni dolžan prevzeti paketa, nove sadike pa mu bodo poslane (zamenjane) v najkrajšem možnem roku.

Sadike pošiljamo v čim krajšem roku, ne daljšem od 5 delovnih dni, in najmanj enkrat tedno.

Če izdelek trenutno ni na voljo, bo Naročnika kontaktiral zaposleni pri Prodajalcu in ga obvestil, kdaj mu bo možno dostaviti želeni izdelek.

Minimalna vrednost naročenih oz. rezerviranih izdelkov (sadike) je 50,00 EUR brez DDV.

Stroški pošiljanja in pakiranja znašajo 10,00 EUR brez DDV, medtem stroški pošiljanja in pakiranja ne obstajajo za vsa naročila z vrednostjo nad 100,00 EUR z DDV.

Izdelke lahko tudi osebno prevzamete neposredno iz našega skladišča, razen stroškov pošiljanja.

Sadike dobavljamo samo na območju Republike Slovenije, vendar ne glede na to sadike lahko  osebno prevzamete iz našega skladišča.

11. Vračilo ali zamenjava (reklamacije)

Vsi izdelki (sadike) na https://www.plant-garden.si/ so iz kontrolirane proizvodnje in vsebujejo vse potrebne certifikate. Pred pakiranjem se izdelke pregleda (koreninski sistem in nadzemni del), da bi preverili, če je morda prišlo do kakšnih poškodb. Videz same sadike se lahko razlikuje glede na vrsto, občasno so možne poškodbe na listih in ostale naravne nepravilnosti. Videz sadike je v večji meri odvisen tudi od letnega časa, v katerem je sadika dostavljena.

Če Naročnik ni zadovoljen z naročenimi izdelki (sadikami), jih lahko vrne ali zamenja v roku 14 delovnih dni po prejemu pošiljke ob pisnem obvestilu o tem, ali Naročnik išče zamenjavo ali vračilo izdelka. Pisno obvestilo mora vsebovati podatke o izdelku, ki se ga želi zamenjati, v primeru vračila pa tudi Naročnikov račun, na katerega bo vrnjen denar. Prodajalec ne bo sprejel naknadnih reklamacij.

Če želi Naročnik zamenjati izdelek (sadiko), bo Prodajalec, če prejeta pošilja z izdelki (sadikami) ustreza Prodajalčevim pogojem poslovanja, te iste zamenjal, vendar bo stroške kril Naročnik. Stroške vračila in pošiljanja novega blaga krije Naročnik.

Če želi Naročnik opraviti vračilo izdelkov (sadike), bo Prodajalec, če bo prejel pošiljko z izdelki (sadikami), ki ustrezajo Prodajalčevim pogojem poslovanja, vplačan znesek za navedene izdelke (sadike) vrnil na Naročnikov račun.

Izdelki (sadike), ki jih Naročnik pošilja Prodajalcu zaradi vračila ali zamenjave, morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani v originalnem pakiranju s priloženo kopijo ali originalom računa.

Prodajalec ni dolžan prejeti pošiljke, pri kateri gre za vračilo ali zamenjavo izdelkov (sadike), če pri tem niso upoštevani Prodajalčevi pogoji poslovanja.

Naročnik ima pravico do vračila izdelkov (sadike), ki jih ni naročil, ali izdelkov (sadike), ki so poškodovani, poškodbe pa niso nastale med prevozom. Če mislite, da so dostavljene sadike poškodovane, nam pošljite njihove fotografije z resolucijo, kjer se dovolj jasno vidijo poškodbe. To pošljite po e-pošti na naslov [email protected]. Če je reklamacija upravičena, bodo Vaše sadike zamenjane. Če bo reklamacija upravičena, bomo odobrili tudi vračilo izdelka in Naročniku poslali novo pošiljko brez naknadnih stroškov, ki bi jih moral kriti.

12. Zaščita potrošnikov

Skladno z Zakonom o zaščiti potrošnikov obveščamo vse potrošnike, da lahko pritožbe v zvezi z našimi storitvami pošljejo na naslednji e-naslov: [email protected]

Odgovor na pritožbo Vam bomo vrnili v pisni obliki najpozneje 15 dni po dnevu prejema pritožbe. Prosimo Vas, da v pritožbi navedete svoje podatke: ime in priimek, naslov za dostavo odgovora.

13. Zaščita osebnih podatkov

Z registracijo ali naročanjem s spletne strani https://www.plant-garden.si/ soglašate s tem, da Prodajalec in njegovi poslovni partnerji pridobivajo, obdelujejo in si med seboj razmenjujejo podatke, navedene v registracijskem obrazcu in obrazcu naročila, in sicer za potrebe realizacije pogodbenega odnosa oziroma dostavo naročenega blaga.

Naročnik lahko prek spletne strani https://www.plant-garden.si/  v vsakem trenutku prekliče soglasje glede razpolaganja in obdelave podatkov, ki jih je navedel v obrazcih spletne trgovine, in sicer v celoti ali le delno s Preklicom soglasja v celosti, s čimer preklicuje uporabniški račun Naročnika, njegovi osebni podatki pa so pri tem izbrisani. Po lastni zahtevi naročnik in/ali registrirani uporabnik lahko v vsakem trenutku zaprosi za brisanje svojih osebnih podatkov iz baze, kar lahko stori po telefonu ali e-pošti, Prodajalec, pa se obvezuje, da bo zaščitil osebne podatke Naročnika, tako da bo pridobival samo osnovne podatke, ki niso nujni za izpolnitev obveznosti. Vsi podatki o uporabnikih se strogo hrnaijo in so dostopni le zaposlenim, ki jih potrebujejo za opravljanje svojega dela.

14. Avtorske pravice

Vsa vsebina, objavljena na spletni strani https://www.plant-garden.si/  in z njo povezanih straneh, je v lasti Prodajaleca.  Vsako nepooblaščeno prevzemanje, objavljanje in spreminjanje vsebine z omenjene domene ni dovoljeno s strani Prodajaleca. Če želi uporabnik strani Prodajaleca uporabljati materiale z omenjene strani v promocijske namene (objave na blogu, portalu, v časopisu, na spletni straneh itd.), lahko to stori ob navedbi vira.

15. Merodajno pravo, reševanje sporov

Za vse, kar ni regulirano oz. določeno s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se uporabljajo udredbe Zakona o obveznih odnosih in pravo Republike Hrvaške. Vse spore iz te Pogodbe bosta skušali pogodbeni strani sporazumno rešiti. Vsi spori ali zahteve, ki lahko nastanejo kot posledica uporabe teh spletnih strani in so povezane s temi Splošnimi pogoji poslovanja ali v zvezi z njihovim prevajanjem, so v pristojnosti sodišča v Osijeku, opirajo pa se na merodajni material hrvaškega prava. Izrecno se izključuje Konvencija ZN o mednarodni prodaji blaga.

Kraj izpolnitve dostave in plačanja je sedež Prodajalca, tudi tedaj, ko se primopredaja po dogovoru opravi na nekem drugem mestu.

16. Kontakt za informacije

Za vsa morebitna vprašanja nas kontaktirajte po e-pošti na naslov [email protected] .

Ti Splošni pogoji poslovanja so objavljeni 31. 8. 2019.

POZOR: Rastline (sadike) oziroma njihov videz nikakor ne more biti edinstven in vedno enak, saj je odvisen od letnega časa in pogojev rasti. Vsak izdelek (sadika), ki je prikazan na naših spletnih straneh, ima svojo realno fotografijo povprečnega predstavnika, ki kaže, kakšen izdelek bo Naročnik resnično prejel, oziroma fotografije, ki prikazujejo, kakšna je lahko rastlina, če se zanjo skrbi na pravi način.